Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74165465
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Fara Categorie -> Fara Categorie

Întrebări
Intrebarea nr. 2596 din data: 08-03-2009 pusa de Cristina Pribac :
·  Intrebarea cu numarul 2568 cand va avea un raspuns ? Va depaseste ?

Intrebarea nr. 2593 din data: 05-03-2009 pusa de Sas Viorica :
·  Lucrez in invatamant si dorasc sa aflu cand vom primi cel de-al 13-lea salar, deoarece primul ministru a promis solemn ca cel tarziu in luna martie se va intampla acest lucru? Alte scoli din judeat au primit deja! Multumesc,

Intrebarea nr. 2574 din data: 26-02-2009 pusa de Sandu Carmen :
·  Buna ziua, As dori sa aflu cam ce demersuri trebuie sa fac pentru a-mi deschide un magazin de muzica? Este vorba de un magazin intr-un spatiu relativ mic (100m2)inchiriat. Muzica (vinilurile in principal si cd-urile) va fi adusa de \"afara\" (Italia, Spania), impreuna cu un numar mic de articole de haine

Intrebarea nr. 2568 din data: 23-02-2009 pusa de Cristina Pribac :
·  Buna ziua Stimate Domn/Stimata Doamna, As dori sa aflu daca exista vreun ajutor din partea primariei in cazul familiilor monoparentale ( unul dintre parinti decedat ) in cazul in care copilul este minor, avand varsta de 16 ani, si daca exista care sunt conditiile de acordare. Multumesc anticipat

Intrebarea nr. 2554 din data: 17-02-2009 pusa de pacurariu bundau ancuta :
·  Beneficiez de indemnizattie de crestere a copilului,bani se vireaza in cont bancar si as dori sa stiu cum fac dovada de asigurat?



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2596 din data: 08-03-2009 pusa de Cristina Pribac :
·  Intrebarea cu numarul 2568 cand va avea un raspuns ? Va depaseste ?
Raspuns din data de 18-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Familia monoparentala poate beneficia de alocatie de sustinere in conditiile in care copilul urmeaza o forma de invatamant organizata, potrivit legii, iar veniturile nete realizate lunar pe membru de familie sa fie de pana la 466 lei.Formularul de cerere pentru solicitarea alocatiei si lista cu acte necesare se pot obtine de la Serviciul autoritate tutelara, protectie a minorilor si familiei - din cadrul D.D.A.C. Arad, B-du Revolutiei, nr. 75(Palatul Cenad, camera 14 sau 4).
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2593 din data: 05-03-2009 pusa de Sas Viorica :
·  Lucrez in invatamant si dorasc sa aflu cand vom primi cel de-al 13-lea salar, deoarece primul ministru a promis solemn ca cel tarziu in luna martie se va intampla acest lucru? Alte scoli din judeat au primit deja! Multumesc,
Raspuns din data de 18-03-2009 :

Stimata Doamna,
Referitor la solicitarea dumneavoastra privind acordarea salariului 13, va comunicam ca premiul anual aferent anului 2008 pentru invatamantul preuniversitar de stat din municipiul Arad s-a platit in perioada 12.03. – 16. 03. 2009, pentru toate unitatile de invatamant din municipiului Arad.
Compartimentul Audiente

Sus

Intrebarea nr. 2574 din data: 26-02-2009 pusa de Sandu Carmen :
·  Buna ziua, As dori sa aflu cam ce demersuri trebuie sa fac pentru a-mi deschide un magazin de muzica? Este vorba de un magazin intr-un spatiu relativ mic (100m2)inchiriat. Muzica (vinilurile in principal si cd-urile) va fi adusa de \"afara\" (Italia, Spania), impreuna cu un numar mic de articole de haine
Raspuns din data de 25-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a intrebarii dumneavoastra, adresata pe pagina de internet al Primariei Municipiului Arad, va comunicam urmatoarele:
Pentru a afla demersurile necesare in vederea deschiderii unui magazin de muzica si articole haine trebuie sa accesati site-ul www.onrc.ro.,clic pe rubrica FORMALITATI. Va anexam spre exemplu documentele necesare infiintarii unei societati comerciale. Restul posibilitatilor le gasiti pe site.

NR. l
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerțului, înregistrarea fiscală și autorizarea funcționării
societăților în nume colectiv, in comandită simplă și cu răspundere limitată":
1. Cererea de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilității și rezervării firmei (original);
3. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările și
completările ulterioare (original);
4. Dovada verificării calității de asociat unic într-o singură societate cu răspundere limitată sau dovada verificării privind
îndeplinirea condiției ca societatea cu răspundere limitată cu asociat unic să nu fie asociat unic în altă societate cu răspundere
limitată (original);
5. Actul constitutiv (original);
6. Dovezile privind sediul social/secundar (copie);
7. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinației imobilelor colective cu regim de locuință, prevăzut de
Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
8. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociați la capitalul social (copii);
9. Actele privind proprietatea pentru aporturile în natură subscrise și vărsate la constituire; în cazul în care printre acestea se
afla și imobile, certificatul constatator al sarcinilor de care sunt grevate;
10. Declarațiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante
ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condițiile legale pentru deținerea
acestor calități (original);
11. Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice (copie);
12. Specimenele de semnătură ale reprezentanților societății (original);
13. Certificatele de cazier fiscal pentru asociații sau reprezentanții legali ai societății comerciale, care au domiciliul/
reședința/sediul în România sau pentru persoanele fizice sau juridice străine, care au această calitate și sunt înregistrate fiscal
în România sau, după caz, declarația autentică pe propria răspundere a persoanei fizice cetățean străin în nume propriu sau
ca reprezentant al persoanei juridice străine care nu este înregistrată fiscal în România din care să rezulte că nu are datorii
fiscale, în original și, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar
public;
14. Declarația-tip pe propria răspundere semnată de asociați sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:

- persoana juridică nu desfășoară, la sediul social sau la sediile secundare, activitățile declarate, o perioadă de maximum 3 ani
(model l - original);
- persoana juridică îndeplinește condițiile de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul sanitar, sanitar-
veterinar, protecției mediului și protecției muncii pentru activitățile precizate în declarația-tip (model 2 - original).
15. Dacă este cazul:
- actele de înregistrare ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor persoane juridice române (copie certificată) sau străine,
original și traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public);
- hotărârea organului statutar privind participarea la constituirea societății a fondatorilor persoane juridice române (copie
certificată) sau străine (original și traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un
notar public);
- mandatul pentru persoana abilitată să semneze actul constitutiv în numele și pe seama fondatorului persoană juridică
română (copie certificată) sau străină (original și traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie
legalizată de un notar public);
- certificatul de bonitate a persoanelor juridice nerezidente care participă la constituirea unei societăți comerciale, emis de o
bancă sau de camera de comerț competentă din țara de naționalitate (original și copie tradusă);
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocațială sau delegație pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalitățile legale (original).
16. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa judiciară de timbru, în original;
- timbre judiciare;
- taxele de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.

NOTA:
► în cazul societăților cu răspundere limitată constituite cu asociat unic dacă există aporturi în natură se solicită, în prealabil, numirea de către judecătorul delegat a unui expert contabil pentru evaluarea acestora. Cererea se depune la oficiul registrului comerțului cu plata taxelor legale:
- taxa judiciară de timbru;
- timbre judiciare;
- taxa de registru.
► Verificarea calității de asociat unic în cazul societăților comerciale constituite cu asociat unic conform prevederilor art. 14 alin. 1-2 din Legea nr. 31/1990 republicată, cu modificările și completările ulterioare, și H.G. nr. 913/2004 astfel cum a fost completat și modificat prin H.G. nr. 1422/2006.
► În conformitate cu prevederile art. 17 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, la


----------------------------------------------------_____________
* Prezentul fluturaș constituie un ghid general pentru informarea comercianților în legătură cu obligațiile ce le revin pentru îndeplinirea formalităților legale, în vederea efectuării înregistrărilor în registrul comerțului și/sau autorizarea funcționării în baza declarațiilor tip pe propria răspundere.

același sediu pot funcționa mai multe societăți, dacă este îndeplinită cel puțin una din următoarele condiții:
- imobilul prin structura lui, permite funcționarea mai multor societăți în încăperi diferite;
- cel puțin o persoană este, în condițiile legii, asociat în fiecare dintre societăți;
- cel puțin unul dintre asociați este proprietar al imobilului ce urmează a fi sediul societății.
► Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele, sub semnătură, cu menționarea în clar a
numelui, de către persoanele care, potrivit legii, pot întocmi și semna cererea; în cazul persoanelor fizice sau juridice nerezidente,
se depun în original sau copii certificate și traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un
notar public.
► Soluționarea cererii revine în competența judecătorului delegat care poate dispune administrarea și a altor acte
doveditoare decât cele enumerate.
► Redactarea actelor, obținerea autentificării sau, după caz, darea de dată certă, acordarea de îndrumări pentru
completarea corectă a cererii de înregistrare pot fi efectuate, contra cost, prin serviciile de asistență din cadrul oficiului
registrului comerțului de pe lângă tribunal.
► Formularele se distribuie la sediul ORC sau se pot prelua de pe Internet (www.registrulcomertului.ro/www.onrc.ro).
► Cererea de înregistrare, înscrisurile prevăzute de lege și dovezile privind plata taxelor și tarifelor legale, precum și timbrele
judiciare corespunzătoare, îndosariate și numerotate, se depun de către solicitant la ORCT direct, prin poștă, cu scrisoare cu
valoare declarată și confirmare de primire, sau prin mijloace electronice. Cererea transmisă în formă electronică va avea
încorporată, atașată sau logic asociată semnătura electronică extinsă, în acest caz urmând a se depune dovada achitării timbrului
judiciar.
► Înscrisurile a căror înregistrare, menționare sau publicare se solicită la ORCT vor fi tehnoredactate de către solicitant în limba
română, vor fi lizibile, fără ștersături sau adăugări, sub sancțiunea respingerii acestora.


*
* *


1. Actul constitutiv va avea forma autentică pentru SNC și SCS. în cazul SRL, forma autentică este obligatorie dacă printre
bunurile subscrise ca aport în natură la capitalul social se află un teren; în celelalte cazuri fiind suficientă darea de dată certă,
acordată, în condițiile legii, de către notarul public sau de către serviciul de asistență din cadrul ORC, atestarea de către
avocat în condițiile Legii nr. 51/1995, modificată, sau încheierea actului sub semnătură privată;
2. Actul constitutiv trebuie să conțină clauzele prevăzute de art. 7 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și
completările ulterioare, inclusiv precizarea domeniului și a activității principale. Toate activitățile înscrise în actul constitutiv
vor fi codificate conform Nomenclatorului CAEN actualizat prin Ordinul nr. 337/2007 al Președintelui Institutului Național
de Statistică, iar obiectul de activitate se va exprima prin clase CAEN de patru cifre pentru activități;
3. Documentele care atestă drepturile de folosință asupra spațiilor cu destinație de sediu social și/sau de sedii secundare pot fi:
extras de carte funciară, în termen de valabilitate la depunere, dar nu mai vechi de 30 de zile, contract de vânzare-cumpărare,
contract de donație în formă autentică, certificat de moștenitor, act notarial de ieșire din indiviziune sau de delimitare a
proprietății, hotărâre judecătorească definitivă privind proprietatea sau folosința/uzufructul, hotărârea judecătorească
definitivă de ieșire din indiviziune, proces verbal de recepție a construcției, act de adjudecare a imobilului vândut în cadrul
executării silite, contract de schimb, contract de închiriere (înregistrat la Administrația Finanțelor Publice, pentru cel încheiat
între persoane fizice și persoane juridice; neînregistrat la Administrația Finanțelor Publice, pentru cel încheiat între persoane
juridice), contract de subînchiriere, contract de concesiune, contract de leasing imobiliar, contract de comodat, contract de uz,
contract de uzufruct, certificat de rol fiscal/rol agricol în termen de valabilitate sau orice alt act juridic care conferă dreptul de
folosință, la alegerea solicitantului. Extrasul de carte funciară și certificatul de rol fiscal/rol agricol se depun în original,
celelalte documente urmând a fi depuse în copie certificată de parte sau în copie legalizată.
4. Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor la capitalul social se pot face, după caz:

- pentru aporturile în numerar, foaie de vărsământ, ordin de plată sau chitanță CEC;
- pentru aporturile în natură subscrise la capitalul social: titlul de proprietate (facturi, titluri de proprietate asupra bunurilor
imobile, inclusiv certificatul de sarcini al acestor bunuri); dacă este cazul, și raportul de evaluare a bunurilor întocmit de
persoanele autorizate în condițiile legii. Raportul de evaluare este obligatoriu în cazul SRL cu asociat unic.

5. Declarațiile date pe propria răspundere de către persoanele care, potrivit legii, au această obligație, pot fi făcute în formă
autentică de notarul public, în formă atestată de avocat în condițiile Legii nr. 51/1995, modificată, sau cu darea de dată certă
prin serviciile de asistență din cadrul ORC.
6. Specimenele de semnătură ale reprezentanților societății se depun la oficiul registrului comerțului odată cu cererea de
înregistrare, dacă au fost numiți prin actul constitutiv și pot fi date în formă autentică la notarul public, în fața judecătorului
delegat, a directorului ORC sau a înlocuitorului acestuia care va certifica semnătura;
7. Taxele legale pot fi achitate în numerar sau cu cârd bancar la casieriile ORC, precum și cu mandat poștal, ordin de plată etc.
8. Dacă s-a optat pentru transmiterea documentelor, care atestă înregistrarea în registrul comerțului, prin poștă, se percepe un
tarif aprobat prin ordin al ministrului justiției.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2568 din data: 23-02-2009 pusa de Cristina Pribac :
·  Buna ziua Stimate Domn/Stimata Doamna, As dori sa aflu daca exista vreun ajutor din partea primariei in cazul familiilor monoparentale ( unul dintre parinti decedat ) in cazul in care copilul este minor, avand varsta de 16 ani, si daca exista care sunt conditiile de acordare. Multumesc anticipat
Raspuns din data de 18-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Familia monoparentala poate beneficia de alocatie de sustinere in conditiile in care copilul urmeaza o forma de invatamant organizata, potrivit legii, iar veniturile nete realizate lunar pe membru de familie sa fie de pana la 466 lei.
Formularul de cerere pentru solicitarea alocatiei si lista cu acte necesare se pot obtine de la Srviciul autoritate tutelara, protectie a minorilor si familiei - din cadrul D.D.A.C. Arad, B-dul Revolutiei, nr.75(Palatul Cenad, camera 14 sau 4).
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2554 din data: 17-02-2009 pusa de pacurariu bundau ancuta :
·  Beneficiez de indemnizattie de crestere a copilului,bani se vireaza in cont bancar si as dori sa stiu cum fac dovada de asigurat?
Raspuns din data de 04-03-2009 :
Stimata Doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Pentru a face dovada de asigurat va rugam sa va adresati Agentiei Judetene de Prestatii Sociale Arad, Strada Gheorghe Lazar nr. 20.
Compartimentul Audiente

Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved